miércoles, 15 de diciembre de 2010

U.F.2.PROPOSTA INDIVIDUAL. LA MOTRICITAT

                                                        
UF: 2 COGNITU I MOTOR
T.INDIVIDUAL

1r any:

* 3-4-5 mesos sosté el cap durant més de 10 segons
(aixó voldra dir que comensa a tenir equilibri.)
*es desplaça sol pel terra a partir de la posicio prona i de la supina.

2n any:

* mesos deixant-lo asegut a terra es capaç d’aixecar-se sol, sense agafar-se en lloc.
* puja i baixa un graó d’escala donan-li la mà.
* Transporta objectes voluminosos que compatibles amb ell.

3r any:

*Acció d’entomar. Recull amb les mans una pilota llençada cap a ell.
*copia un cercle ( vol dir que comená a tenir controlada els moviments)

8 comentarios:

  1. Hola Gemma les explicacions són molt semblants a les meves, son molt clares i curtes per apendre, el que no m'agradat tant a segut la fotografia.

    ResponderEliminar
  2. Hola Gemma torno ha ser jo com habras comprobat en el bloc ningu m'ha contestat. La teva fotografia no era gaire adecuada per les explicacións per al meu gust.

    ResponderEliminar
  3. hola angels si crec que tens raó respecte la fotografia no es gaire adequada ..
    Respecte les explicacions m'agraden de forma clara i entenedora ja que aixi es dit de manera directa

    ResponderEliminar
  4. Hola Gemma, m'han agadat els teus comentaris però la foto no m'agrada. BON NADAL

    ResponderEliminar
  5. Hola Gemma, del que dius de les meves explicacions dels tres anys són les que més m'han agradat i he identificat amb els nens de tres anys.
    Gemma, Rosana, Raquel i Rosa penso que pel treball en grup el que estaria millor per les explicacions i imatges és el de la Tere. Ja que les explicacions són mes curtes a l'hora d'apendre i les imatges s'ha dapten bé.

    ResponderEliminar
  6. Hola Gemma,bon Nadal.
    Respecte a la imatge penso com la MªAngels,potser no ès l'adequada pels comentaris fets.Els comentaris em semblen bé.

    ResponderEliminar
  7. Pel que fa al treball en grup també penso que el de la Tere ès el mès acertat.

    ResponderEliminar
  8. les explicacions són semblants a les de la maria angels.
    jo ficaria més imatges que concretessin millor les explicacions!

    ResponderEliminar